Filozofií Aktinu je již od prvopočátku nabídka kvalitních a funkčních produktů bez zbytečných příměsí. To se nejlépe daří díky vlastní značce Vilgain, která pozvolna nahrazuje dřívější produktovou značku Aktin. Od začátku roku pod značkou Vilagin uvedli více než 100 zcela nových produktů, z nichž většina spadá do kategorie potravin. Novou vertikálu v portfoliu představuje kosmetika. Její první vlaštovkou se stalo bambucké máslo
V posledním kvartálu se však nepřekvapivě zaměřil také na vánočně laděné produkty v limitované edici.“Plníme přání našich zákazníků, a po roce jsme tak znovu uvedli limitované edice produktů, které k Vánocům patří”, uvádí CMO Aktinu Josef Buryan. Ke třem bestsellerům z loňska přibyl letos jeden zcela nový – adventní kalendář Tady a teď.
“Po adventním kalendáři od Aktinu byla nejen loňský rok velká poptávka. Rozhodli jsme se tedy vyjít naším zákazníkům vstříc a připravili jsme adventní kalendář Tady a teď”, představuje produkt Buryan. Kalendář v sobě, kromě oříškových truffles, skrývá také každodenní motivační citát a připomenutí důležitosti přítomného okamžiku. Při výrobě kalendáře, která proběhla kompletně v ČR, kladl Aktin důraz na ekologii a ruční výrobu. Oříškové truffles jsou díky svému složení vhodné také pro vegany, celiaky či jedince s laktózovou intolerancí. “Zákazníci se na kalendář očividně hodně těšili. Jeho uvedení si nechalo hlídat rekordní počet zákazníků za celou historii Aktinu”, doplňuje Buryan. Již loni světlo světa spatřil Vilgain Protein Bar s příchutí perníčku, který se během zimních měsíců stal bestsellerem. “
Loni jsme s uvedením této tyčinky trochu otáleli, ale i tak se jí nakonec prodalo přes 4000 kusů. Letos jsme tedy s první várkou přišli již v říjnu a vyprodali ji za 3 dny”, dodává Michal Hubík, CEO Aktinu. foto:Aktin
Buďte první! Přidejte komentář